18 Ağustos 2012 Cumartesi

Anatomy of a Kezban: Bir adamın yalnızlığı (vol. 1)




Kadınların konuşurken aslında bir şey söylemediğini mütemadiyen imada bulunduğunu geç keşfettim. 
Faturası ağır oldu bunun.

Yıllar önce hoşlandığım bir kız hiç bir sebep yokken bir daha arama beni diye mesaj göndermişti bana. Gençtim toydum ama gururluydum... ve cep telefonum kolumun yarısıyla eşit hacimdeydi henüz.
Delikanlı adamdım yani. Kızın tercihine saygı duyup aramadım tabii ki. Rakçıydım çünkü herkes bilsindi...
Neyse efendim... Bir süre sonra neden aramadığımı sorup kızgınlığını bildirdi bana. Onun için yeteri kadar emek sarfetmiyormuşum. Gerçekten onu isteseymişim daha çok uğraş verirmişim...

O güne kadar baya baya hoşlandığım kız bir anda dünyanın en çirkin insanına dönüştü.
Tabii ki ‘küfür etmeden’  kapattım telefonu ve bir daha da aramadım. Umarım şu aralar 20 kilo fazlasıyla bunalımdadır. 
Bu benim için bir milattı aslında. 
Dünya’ya bakış açım tepetaklak olmuştu. Artık kadın erkek ilişkilerinin karşılıklı iki insanın iletişimine dayalı olmadığını görmüştüm. Doğal yollardan konuştukça ben kaybedecektim zira tam önümde duran bir kadına karşıdan değil bir kaç farklı yerden bakmam gerektiğini öğrenmiştim. Yoksa ne demek istedikleri anlaşılmıyordu. devletin dayattığı eğitim sistemin bana verdiği yetkiye dayanarak diyebilirim ki fenni ve sosyal bilimleri yalayıp yutmuş biri olan ben kadınların söylediklerini anlayamıyordum ve bu da bana koyabiliyordu .s.s :/
Kısacası büyümüştüm yani ve yeni dünya düzeninde yer alabilmek için çağa ayak uydurmam gerektiğini biliyordum.

Devamı gelecek... 

6 yorum:

  1. Tek bir tecrübeyle mi dünyaya bakış açın tepetaklak oldu? Yıllar önce yaşadığın, muhtemelen kızın da genç ve toy olduğu bu olaydan sonra mı kadın ve erkek ilişkilerinin karşılıklı iki insanın iletişimine dayalı olmadığına karar verdin? Yoksa yok hayır ben bu gönül olaylarından dolayı birkaç kez hayal kırıklığına uğradım mı diyorsun? Belki de sorunlu olan sensindir ya da kadınlarda aradığın özellikler klişe erkek istekleridir bu yüzden de hep yanlış insanlar karşına çıkıyordur? Seni hep kezbanlar bulup duruyorsa bir durup düşünmek lazım, hemen yalnız kovboy triplerine de girmemek lazım.

    YanıtlaSil
  2. tabii ki, bir yazı bu bir şey yaşadım ve herşey bir anda değişti gibi bir şey yok. abartı biraz o ama o olay bu durumun farkına varıştı. Sonra fikrimi değiştirecek açıklıkta yaşayan bir kadınla da karşılaşmadım.
    kadında aradığım bir özellik var sadece. öğretilmiş oyunları, takikleri oynamasın. ben oynamıyorum. bunun verdiği hakla kadından bekliyorum aynı şeyi. bu fazla bir şey değil. olması gereken.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bizim ilişkilerden beklediğimiz o zaten " olması gereken" temel şeyler ne yazik ki insanoğlu için en zor olanları. Evet, haklısın çoğu kadın o oyunları oynar, taktiksel davranır ama çoğu adam da buna tav olur. Tabii bunun tam tersi de mevcut. İnsanlar genel olarak bozmuş durumda, o yüzden bunu tek bir cinsiyete indirgemek yanlış olur. Demek istediğim kadını erkeği yok bu kezban davranışlarının. İleride hep kaybedecek olsam bile bu çağa ayak uydurmak istemiyorum ben ve elbet dışarda bir yerde bizim için doğru birilerinin olduğuna inanıyorum... Umarım sen de fikrini değiştirebilecek o kadınla tanışırsın yakında çünkü o oyunlardan bihaber kadınlar var cidden. Bol şanslar. : )

      Sil
  3. yazının gerisini de okumak lazım tabii

    YanıtlaSil
  4. Tabii ki. : ) Büyük bir merakla bekliyorum devamını...

    YanıtlaSil
  5. Bir dişi olmam kadınların hiçbir zaman gerçek manada sevemeyecekleri neticesine varmamı engelleyemiyor. Mesela şöyle ki:
    "Kadın sevebileceği zaman sevmiyor, ancak tatmin edilmeyen arzulara üzülüyor, kırılan benliğini tamir etmek istiyor, kaybedilen fırsatlara yanıyor ve bunlar ona aşk çehresi altında görünüyor."
    Aynen böyle. Imm bununla konunun ne alakası var peki?
    Olmaz mı? Var. Alaka kurulabilir.

    YanıtlaSil